Com treballem

La nostra jornada a l’escola

A l’escola fem moltes activitats interessants que ajuden als alumnes a sentir-se encuriosits, a investigar i a aprofundir, ja de ben petits, en totes les coses que els envolten.

Ens agrada que aprenguin, que preguntin i que vagin fent per crèixer com a persones tant intel·lectualment com a nivell personal i psicològic.

És per aixó que organitzem espais, activitats, participem de la vida social, ens involucrem en temes relacionats amb l’educació, el medi ambient, les arts visuals i plàstiques i tot allò que serveixi per desenvolupar als nens i nenes totes les seves capacitats.

Considerem com important l’aprenentatge actiu i l’aprenentatge entre iguals. Per aquesta raó, organitzem la vida escolar  en tres moments: Nucli, Espais d’Investigació i Aprenentatges Específics.