Activitats i festes

Les festes i celebracions de l’escola ens permeten compartir moments emocionants que ens fan sentir membres de la comunitat.

Aquest any, a inici de curs, pel fet d’adaptar-nos a les mesures recomanades haurem de fer adaptacions, canvis o cancel·lacions.

Normalment a l’escola celebrem:

L’acte d’inauguració  fent la benvinguda conjunta al nou curs, mestres, alumnes i famílies.

– La Castanyada, berenar col·lectiu preparat per l’alumnat amenitzat amb les cançons de tardor.

Santa Cecília, en format concert o exposició d’instruments a càrrec del grup de 3r.

Nadal, moment en que decorem el vestíbul, preparem l’amic invisible o fem cagar el tió, elaborem postals de nadal,… I amb el plat fort, el Concert de Nadal, amb la participació de tots els grups classe i on hi assisteixen les famílies.

El Carnaval, amb les consignes del rei Carnestoltes, el pregó, la desfilada, la rua i el judici, amb el suport i participació de les famílies.

– Les Olimpifabres on l’alumnat posa en joc el cos i el treball en equip.

Els Mots Florals, mostra literària escolar a partir dels contes, poemes i escrits fets per tot l’alumnat i Sant Jordi, un dia dedicat als llibres.

– La Festa dels Aqüistrings, com a festa de cloenda del curs i acomiadament del grup de 6è.

Un cop cada 2 anys, les famílies i l’equip de mestres fem escola junts, amb les propostes i tallers  de LA SETMANA DE…