DINAMITZACIÓ LECTORA: “ALLÀ ON VIUEN ELS MONSTRES” (1r)

La biblioteca es va convertir en un espai màgic, inspirat en el bosc on viuen els monstres, per acompanyar al Max, protagonista del conte, en el seu viatge d’anada i tornada a l’illa on hi viuen.

En acabar la lectura, els infants de 1r van poder fullejar molts llibres de monstres que hi havia per allà i retornar els monstres que tenien sota els coixí al llibre del que s’havia escapat.

Després, van fer una exposició terrorífica amb les seves creacions.

Gràcies Lurdes, ha estat una dinamització de la lectura molt monstruosa i fantàstica!

DINAMITZACIÓ DE LA LECTURA DEL PEIX IRISAT (2n)

Avui les nenes i nens de 2n (La classe del Mar) hem participat a l’activitat de dinamització de lectura.

La Lurdes ens ha explicat el conte “EL PEIX IRISAT.

Després, hem fet una activitat on havíem de dibuixar les escates del peix i pintar-les amb els colors de l’Arc de Sant Martí.

EL BATEIG DEL LEO I LA LINA

El nostres gegants, el Leo i la Lina, van ser batejats aquesta festa major. Els padrins de l’acte van ser els geganters d’Esparreguera. Els nens i nenes que l’any passat formaven part de la classe del gegants els van acompanyar en aquest acte.

EL MATERIAL DE SUYANA JA ÉS A BETTENTY

Aquest estiu l’associació Suyana ha fet arribar a Bettenty (Senegal) tot el material escolar que vam donar i altres treballs que van confeccionar els infants (revista, màscares, dibuixos,…).

Volem donar les gràcies a totes les famílies, a la papereria Núria i a les escoles del poble per la col·laboració en aquest projecte solidari.

Entre tots plegats ho hem aconseguit!