Biblioteca

L’escola compta amb una biblioteca escolar equipada amb tot tipus de publicacions adreçades a nens i nenes de diferents edats. Els llibres de lectura estan catalogats  per edats i els llibres de coneixement per temes que treballem als projectes d’aprenentatge.

És un espai polivalent que ofereix moltes possibilitats. Aquí realitzem els Cercles de Diàleg aprofitant l’espai de calma que ens ofereix.

La biblioteca s’utilitza també com un espai a l’hora d’esbarjo (Bibliopati i jocs de taula), on els infants, si ho desitgen, poden anar-hi tranquil·lament.

En aquest espai també es realitza, periòdicament, l’activitat “Explica’m un conte“. En ella, família i infant comparteixen plegats amb la comunitat educativa diferents creacions literàries.

Per últim, la biblioteca del centre també compta amb un panell digital i s’utilitza com a sala de conferències o espai per realitzar molts altres tipus d’activitats.