Portada

EL NOSTRE POBLE

Aquest projecte ha estat molt treballat pels nens i nenes de tercer. Al principi el treball cooperatiu exigeix una dinàmica complexa, que cal anar entrenant, però de mica en mica van adquirint consciència d’equip, se senten molt més protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge, i els resultats són positius. El clima a l’aula es va

EL NOSTRE POBLE Llegeix més »

PROJECTE, ELS TRANSPORTS

Els alumnes de la classe d’ Italia i Egipte hem estat treballant durant algunes setmanes els transports. Vam partir d’una situació ben divertida i que als nens i nenes va engrescar: ANEM DE VIATGE A ITALIA O A EGIPTE; com hi arribem?????? A partir d’aquí hem començat a treballar diferents transports i cada nen i

PROJECTE, ELS TRANSPORTS Llegeix més »

Anem al restaurant

Els nens i nenes de tercer han fet un treball de català ,on han realitzat una activitat  per parelles,d’un text escrit d’un diàleg elaborat per ells i elles. Per finalitzar aquesta activitat han fet una  exposició oral a partir d’un petit teatre “Anem al restaurant”.Felicitem a tots els alumnes per el seu esforç i per

Anem al restaurant Llegeix més »

Sortida Entorn

Els nens i les nenes de primer hem anat a fer un passeig pels voltants del nostre poble, tot descobrint places i carrers, aprenent els noms d’alguns d’ells. Hem passat i explicat una mica la història del safareig de Sant Antoni de Vilamajor. Dies abans de fer aquesta sortida a l’aula hem cercat informació i

Sortida Entorn Llegeix més »

Hansel and Gretel

This morning the students of the Middle Community have gone to the theatre to see a play in English called Hansel and Gretel. They have had such a great time! In this article you will find some photos of the experience!.

Hansel and Gretel Llegeix més »

Hansel and Gretel

Next Tuesday the students of years 1, 2 and 3 are going to the theatre to see a play in English called “Hansel and Gretel”. Here you’ve got the songs of the play so they can listen to them.

Hansel and Gretel Llegeix més »

Visita a L’Ajuntament

SORTIDA DE L’ENTORN Els nens i nenes de tercer ja fa dies que estan treballant a l’escola, el municipi i el seu Ajuntament. El divendres 22 de març van realitzar la visita a l’Ajuntament. Van ser rebuts per l’alcaldessa María LLuÏsa Berdala i la regidora de Comunicació, Esports i Serveis Mònica Ribalta a la sala

Visita a L’Ajuntament Llegeix més »

El món del Pentòmino!

La setmana passada, amb els alumnes de sisè, vam descobrir el total de formes diferents que podem arribar a fer amb cinc quadrats iguals units pel costat. Vam descobrir i compartir el significat de la paraula Pentòmino (orígen grec, pente) i van cooperar per trobar les diferents figures possibles, primer individualment i després posant-ho en comú

El món del Pentòmino! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut