EL NOSTRE POBLE

Aquest projecte ha estat molt treballat pels nens i nenes de tercer. Al principi el treball cooperatiu exigeix una dinàmica complexa, que cal anar entrenant, però de mica en mica van adquirint consciència d’equip, se senten molt més protagonistes del seu propi procés d’aprenentatge, i els resultats són positius. El clima a l’aula es va tornant molt més distès i les relacions entre els membres de l’equip milloren, tant entre companys com entre alumnes i professors. Les estratègies cooperatives afavoreixen l’aprenentatge de tots els alumnes i l’acceptació i respecte envers tots els companys. Els alumnes, en general, rendeixen més perquè allò que aprenen els és funcional, perquè té un sentit per ells.

Ara ja toca endreçar tot allò que han anat cercant i tancar el projecte amb les exposicions orals que de ben segur sortiran de faula.

Mireu i gaudiu d’aquest petit vídeo.