Visita a L’Ajuntament

SORTIDA DE L’ENTORN

Els nens i nenes de tercer ja fa dies que estan treballant a l’escola, el municipi i el seu Ajuntament.

El divendres 22 de març van realitzar la visita a l’Ajuntament. Van ser rebuts per l’alcaldessa María LLuÏsa Berdala i la regidora de Comunicació, Esports i Serveis Mònica Ribalta a la sala de plens, on l’alcaldessa va respondre a una petita entrevista que els alumnes li havien preparat. En acabar, l’alcaldessa els va acompanyar per tots els espais de la casa consistorial i l’arxiu municipal mentre els hi explicaven el funcionament de l’Ajuntament, la feina que es fa i quins serveis ofereixen als habitants del municipi. Durant tota la visita els nens i nenes es van mostrar molt alegres i receptius, especialment a les dependències policials. Tot un èxit!

L’alcaldessa va fer entrega d’un pin amb l’escut de Sant Antoni i unes llaminadures.

Ara ja només ens queda esperar la visita a l’escola de l’alcaldessa perquè els alumnes puguin explicar-li el gran treball d’investigació que han fet.

Si voleu veure les imatges AQUÍ