Ja tenim representants pel Certamen de Lectura en Veu Alta

L’escola participa al Certamen de lectura en veu Alta des de fa molts anys. Per a nosaltres dóna sentit i ofereix oportunitats de gaudi i experiències compartides a l’alumnat entorn les habilitats lectores i la dimensió literària.
El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura… Llegeix més»

Simulacre de nota!

Un simulacre d’evacuació aquest curs, amb obstacles i fum artificial per simular un incendi dins l’edifici. Considerar una ruta alternativa també és part d’aquest procés d’ensenyament aprenentatge, anar guanyant cultura del saber estar i de saber protegir-nos.
Bombers de Sant Antoni ens donen l’Ok,
4 minuts… Llegeix més»

Renovació Consell Escolar

El consell escolar és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: directora, mestres, personal d’administració i serveis, Ajuntament i famílies.
La funció principal del… Llegeix més»

Jornades informatives Erasmus+

CONFERÈNCIA INFORMATIVA A TOLEDO PELS PROJECTES K122 D’ERASMUS+
L’escola ha estat present a les jornades que s’han realitzat per donar instruccions a les 299 escoles que han aprovat enguany el projecte escolar de participació ERASMUS.

Podeu trobar informació actualitzada del que es realitza al centre… Llegeix més»

Finalistes de la portada i contraportada de l’agenda escolar!

Finalistes del concurs de dibuix de l’agenda d’escola.
🙂 Felicitats als participants!

Agenda d’Infantil 2023-2024
Guanyadora i Finalistes: Jordina Cerezo Gil EI4B // Asher Moreno Rovira EI4A i Cora Lorenzo Torres EI3A.

Agenda de Primària
Guanyadora i Finalistes: Aroa Cobos Sabio EP3B // Copito EP5B i Xavi… Llegeix més»

Proves Cangur “al sac i ben lligat”!

Des de l’any 1996 que es realitza a Catalunya la prova Cangur, una activitat impulsada per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) que, per aquesta raó, és l’entitat titular del Cangur en llengua catalana.
La setmana passada,… Llegeix més»

Recaptació Final per la Marató TV3

Enguany, batem rècord!!
1904,35 euros recaptats a la COMUNITAT JOAN CASAS!!

MOLTES GRÀCIES A TOTS AQUELLS I AQUELLES QUE HAN FET POSSIBLE RECAPTAR AQUESTA QUANTITAT PER CONTRIBUIR AMB LA MARATÓ DE TV3 D’ENGUANY PER A LA CONSCIENCIACIÓ AL VOLTANT DE LA SALUT CARDIOVASCULAR.
MOLTES GRÀCIES ESPECIALMENT A… Llegeix més»

Programa Infància amb Salut

Pròxima emissió programa INFOK – TV3 participació dels grups de quart de primària de l’escola!
Perquè la seva percepció i la seva experiència al sistema sanitari importa i els volem escoltar.

Jocs Florals

L’alumnat de l’escola Joan Casas va tenir enguany un Sant Jordi literari espectacular!
Tota l’escola de nou al Patronat, amb llibres d’Ajuntament, roses d’AMPA, i lletres harmòniques en diferents tipus de text de tot l’alumnat. Un luxe cultural d’escola.
Desprès de molt deliberar mestres i coordinadors amb… Llegeix més»

Danses catalanes i d’arreu de món.

La setmana cultural a l’escola es viu intensament. Dediquem espai per celebrar els VI Jocs Florals i per ballar, segons programa, danses catalanes i d’arreu.
Tota la comunitat educativa compartint cultura, fet que ens encanta 😍

Brain awareness week!

Compartit amb l’escola i institut de Vilamajor, rebem amb honor el Dr. David Bueno. Us adjuntem el cartell i la invitació a la conferència que tindrà lloc en format webinar (no requerirà inscripció).

Programa de ràdio escolar a Ràdio SAV

L’alumnat de sisè estrena programa radiofònic a la Ràdio SAV. Programa que s’emetrà mensualment. Ens voleu escoltar? Ens voleu seguir per ràdio?
   A RITME DE JOAN CASAS.
Sintonitzeu el dial 98.0FM el dilluns 7 de març a les 8:00 del vespre us donarem més informació.

Llegeix més»