“Educar és trobar i fer que es desenvolupi el tresor amagat que hi ha dins de cada nen i nena”. Jacques Delors

38’5Kg de piles recollides!

Us informem que l’escola ha recollit 38’5 Kg de piles des de que vam rebre el contenidor de l’APILO.
Ens garantim que arribaran a bon port i que seran gestionades amb garantia.
Felicitats colla, bona feina.

Finalistes de la portada i contraportada de l’agenda escolar!

🙂 Felicitats als participants!

Quadern infantil:
–          Coberta: dibuix Antía Honrubia d’EI1B
–          Contracoberta: dibuix Brihana Pichardo d’EI1A
Agenda primària:
–          Coberta: dibuix Martina León d’EP5A
–          Contracoberta: dibuixos de Pablo González d’EP2B i Jan Liñán d’EP4A

Les més votades!!! CONCURS FOTOGRAFIA MATEMÀTICA “CONFINADA” JOAN CASAS

Ara sí!!! les fotografies millor valorades del I concurs de fotografia matemàtica “confinada”.

MILLOR VALORACIÓ : TÍTOL MATEMÀTIC CREATIU

1r
Nº26. L’ESCALA FINS A L’INFINIT

2n