PROJECTE, ELS TRANSPORTS

Els alumnes de la classe d’ Italia i Egipte hem estat treballant durant algunes setmanes els transports. Vam partir d’una situació ben divertida i que als nens i nenes va engrescar: ANEM DE VIATGE A ITALIA O A EGIPTE; com hi arribem??????

A partir d’aquí hem començat a treballar diferents transports i cada nen i nena ens ha fet una petita conferència ,on explicava un transport que ha escollit. Així poc a poc hem anat aprenent curiositats sobre molts transports diferents.

Un cop acabada aquesta primera fase i com a producte final, cada nen i nena ha fet una maqueta del transport escollit i a més per fer aquesta feina els alumnes de tercer ens han vingut a ajudar.

Volem donar les gràcies a les famílies per la seva col·laboració i als alumnes de tercer per la seva gran ajuda.

Aquí teniu algunes fotos del procés d’aquest projecte.