Entrenament amb tècnics de la Federació Catalana de Bàsquet
01/02/18
Els xiquets i xiquetes de l’extraescolar de bàsquet del nostre col.legi, van participar en l’entrenament que va organitzar la Federació Catalana de Bàsquet all pavelló municipal de la Ràpita el passat 30 de gener .
Va ser una experiència molt enriquidora, ja que van poder compartir… Llegeix més»











