L’alumnat de 6è d’EP va de convivències a Aitona

El passat 9 de novembre els alumnes de 6è de primària del Col·legi Sagrada Família vàrem passar una bonica i llarga convivència amb els professors Èric i Juli així com també amb els altres alumnes de 6è del Col·legi  Sagrat Cor d’Amposta i els seus professors.

Només arribar, la germana Dori ens va guiar per tot el poble d’Aitona i ens va ensenyar lo més emblemàtic que acompanyava  a la vida del Pare Fundador Francesc Palau. Vàrem visitar l’església de Sant Antolí i des d’allí vam poder entendre i simbolitzar el perquè del so del seu campanar i el perquè de la cançó “sonaron las campanes de san Antolin”.

També vàrem anar a veure la casa del Pare Francesc Palau, de com vivien a l’època i com estava decorada i com sent una família nombrosa de 8 germans podien conviure, jugar , menjar i xerrar tots junts a una saleta ben petita.

En acabar de fer les dues visites varem anar a la cova del Pare fundador i allí al bell mig del camp vam jugar al joc de la gimcana on vam fer grups barrejant-mos i gaudint de l’amistat i companyerisme.