Entrega de diplomes als participants de la “COPA CANGUR”

Aquest dilluns 29 de gener al saló d’actes del col·legi Sagrada Família, s’ha fet entrega dels diplomes als participants del centre a la Copa Cangur. La Copa Cangur és un concurs de Matemàtiques on equips de 7 components, formats per alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO intenten resoldre 12 problemes de dificultat elevada durant 60 minuts. Dir que a part dels coneixements matemàtics compta molt l’estratègia i el treball en equip. La competició es va realitzar a l’Institut de Roquetes amb la participació de 14 equips d’arreu de les Terres de l’Ebre. Dir que els dos equips van realitzar una magnífica actuació i un dels equips va quedar en tercera posició.

A part dels bons resultats obtinguts, des del centre valorem molt positivament l’experiència viscuda per part dels alumnes.
Enhorabona a tots els participants i us seguim encoratjant a participar en els diferents concursos d’àmbit local i territorial.