Estratègia Digital de Centre

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) defineix i concreta les línies d’actuació per tal de fer possible que docents, alumnat i centre educatiu assoleixin la competència digital. Per aconseguir aquesta competència digital, l’EDC comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius, els quals s’han de veure necessàriament implicats i, si escau, transformats, des d’una perspectiva d’innovació i de millora contínua.

Per això, tal com indica el Pla d’Educació Digital de Catalunya (PEDC) cal impulsar l’ús educatiu de la tecnologia per a l’èxit educatiu i social, en el marc de la transformació educativa.

Per tant, els centres han de concretar l’Estratègia Digital de Centre (EDC), tot tenint en compte les publicacions del Departament d’Educació sobre les orientacions per a l’avaluació de la competència digital de l’alumnat (Infantil, Primària i Secundària), els documents de suport per a la implementació de les competències digitals que complementen el currículum en l’àmbit dels aprenentatges vinculats a les competències digitals  el document de competències del professorat.