Celebrem el Carnaval

Aquest dijous passat, els antifaços, les disfresses, els pijames  i els somriures es van apoderar del nostre col·legi. Tot arreu on un podia mirar apareixien superherois, animals, objectes amb vida pròpia i algun que altre alumne amb pijama.

La raó,…, molt fàcil, vam celebrar el Carnaval!!!

Els més menuts, els alumnes d’Infantil ens van mostrar la seva part més tendra i riallera, disfressats de pallassos; els de 1r de Primària vestien una disfressa de girafa, de sobte semblava que estiguéssim en un dolç safari; els de 2n de Primària anaven de ninot de neu, una manera simpàtica de representar l’estació de l’any en què ens trobem; els de 3r de Primària anaven de galeta, iogurt, tassa de llet,.., o sigui d’un esmorzar exquisit; els de 4t de Primària es disfressaven de milionaris, tot  exhibint els seus maletins plens de diners, les seves mans, canells i colls amb joies ostentoses i com no amb una vestimenta de glamur; els de 5è de Primària anaven de bussos, amb tots els utensilis preparats per submergir-se al fons marí i els de 6è de Primària vestien del superheroi Batman i ens resguardaven per tant, de qualsevol mal.

D’altra banda, els alumnes de secundària anaven disfressats de manera lliure o amb petit grup i val a dir, que hi havia molta varietat i d’altres van escollir el pijama amb la seva bata i les seves sabatilles d’anar a dormir.

El professorat, les germanes i alguns familiars també es van animar amb les disfresses i els pijames, acompanyant a l’alumnat a una rua entorn la Plaça Carles III. Aquesta rua, va finalitza al Cóc, lloc on molts pares i mares ens esperaven per treure fotos i immortalitzar aquesta jornada, entre música i diversió.

Tot seguit, l’AMPA va organitzar una xocolatada al pati del col·legi, destinant els beneficis d’aquesta a la lluita contra el càncer infantil, campanya que organitzava l’hospital Sant Joan de Déu, i amb les torrades de pa i la tassa de xocolata ens vam llepar els dits.

Durant la resta del dia vam organitzar diverses activitats, entre elles: pintada de cartells, jocs de taula, torneig de futbol sala mixt,…