L’alumnat del col·legi celebra el Festival de Nadal

Els passats dies 19 i 20 de desembre, vam gaudir del festival de Nadal del nostre centre. Els alumnes d’Educació Infantil i Primària ens van deleitar amb la cantada de nadales en català. Seguidament i com tots els anys, els alumnes de primer d’ESO realitzaren la representació del pessebre vivent. Posteriorment, els altres cursos d’ESO van preparar nadales en anglès.
Van ser festivals molt preparats, gràcies a les mestres de música i que varen despertat l’esperit nadalenc d’aquests dies.
Com a cloenda del festival es va sortejar la cistella de nadal que sortejaven els alumnes de 4t d’ESO, com a propòsit de recaudar diners per a l’excursió de fi de curs. També cal destacar que la recolecta de diners per a la Marató va ser del tot positiva ja que vam recaudar una mica més de 400€ que van ser donats íntegrament a la causa dita.