Celebrem el Dia de la Pau

Avui 30 de gener,  Dia Escolar de la Pau i No Violència, ens hem reunit tot l’alumnat del col·legi Sagrada Família per tal de celebrar aquesta festivitat tan significativa.

Des d’infantil fins a 4t d’ESO, els nostres alumnes han deixat decorat el pati i les galeries amb làmines d’art de la Pau, deixant les empremptes, formant coloms,  escrivint missatges de Pau o penjant petits desitjos a la silueta d’un colom.

Hem encentat l’acte amb unes paraules del  nostre director recordant el significat d’aquest dia.

A continuació, els alumnes de 2n i 3r de primària han cantat “El Cànon de la Pau”, una cançó molt emotiva.

Després, els alumnes de 2n d’ESO han cantat una versió contra el bullying de la cançó “Sense tu” inventada per ells mateixos.

Tot seguit, l’alumnat d’ESO ha llegit el manifest que han preparat per a tots nosaltres,  i finalment, per clausurar l’acte, l’alumnat s’ha col·locat a dintre de la paraula PAU i del símbol de la pau que hem dibuixat al terra del pati per cantar tots plegats la cançó de Macaco “Una sola voz”.

En definitiva, la Pau ens ha de servir per conscienciar els nostres infants i millorar d’aquesta manera la societat en la qual vivim. Podem construir un món sense guerres, un món educat per afrontar els problemes amb diàleg i comprensió.

CAMINEM CAP A LA PAU!!