L’alumnat de 4t estrena el “Llibre de la Selva”

Benvolgudes famílies i estimat alumnat,

Aquesta setmana els nens i nenes de 4t hem pogut representar l’obra de teatre de “El llibre de la Selva” a companys i companyes de 3r i a famílies que han pogut venir a veure-la.

Portem des de l’octubre treballant de valent fent exercicis de interpretació, tècniques per memoritzar el nostre paper, hem dissenyat el nostre propi vestuari, exercicis per la projecció de la veu, com transmetre al públic, coreografies a les cançons, etc. Fins i tot, hem après dels nervis que es senten alhora de fer una obra de teatre i alguns de nosaltres hem pensat que en un futur ens agradaria ser grans actrius i actors.

Ara continuarem treballant aquestes tècniques i exercicis per millorar a la pròxima obra de teatre que farem a 6è. Estem segurs i segures que ens sortirà igual o millor!

Us deixem els enllaços a les dues obres que hem fet:

4tA –> El llibre de la Selva

4tB –> El llibre de la Selva