Activitat amb famílies de 4t (1r trimestre)

Benvinguts i benvingudes al Museu de Ponent, a les classes dels “Mòbils de Calder” i “La cara de Barcelona” de 4t de primària.

Aquesta tarda hem preparat un circuit de jocs. Després de revisar les instruccions, per a aprendre a jugar, hem començat els jocs seguint les normes… Ens ho hem passat superbé jugant totes i tots junts i amb les nostres famílies. Hem gaudit molt!

També us volem explicar que estem realitzant un repte de 30 dies amb 30 dibuixos. Ens està ajudant a conèixer-nos millor a nosaltres mateixos i als altres. També ens reforça el vocabulari i ens ajuda a expressar-nos millor a través del dibuix. El nostre passadís està quedant molt guarnit!!

Moltes gràcies per la vostra companyia, famílies!

Alumnat de 4t de l’escola Ponent.

Al següent article, podreu veure totes les fotografies amb el codi que les tutores us han fet arribar pel Classdojo i per l’email.