TALLERS PER SANT JORDI A CM I CS

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Avui, a l’escola, hem celebrat la diada de Sant Jordi. Per celebrar-ho, els nens i nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de Primària de l’escola, han realitzat dos tallers per celebrar aquesta festa.

Al primer taller, els nens i nenes, havien de fer un punt de llibre amb llibres antics. Per això han necessitat pintar amb aquarel·les, planxar la pàgina del llibre antic, utilitzar corda… El resultat ha estat d’allò més bonic!

El segon taller ha tractat de fer un petit llibre per portar-ho a casa i escriure allò que ens vingui de gust. Hem fet servir cartolina, paper reciclat i diferents lletres per construir la portada i la contraportada. Les creacions han estat molt maques.

Per veure allò que hem fet, us deixem un seguit de fotografies on podreu comprovar com, el nostre alumnat, són tots i totes unes i unes artistes!