Taller per les famílies

El passat dilluns 13 la Glòria i la Iolanda (equip social) junt a 7 famílies de l’escola vam fer 1a sessió del projecte Lècxit de la Fundació Bofill “Perquè llegir en família”.

A través de diferents activitats i amb el recurs de llibres de diferents temàtiques ens em endinsat en el fantàstic món dels llibres, els contes, les revistes educatives i els atles, entre d’altres. Hem pogut parlar sobre com motivar i crear l’hàbit de la lectura, com despertar la curiositat pels llibres i a partir de la pròpia experiència i vivència hem generat un debat per trobar respostes a preguntes com “es pot generar l’hàbit de la lectura quan en algunes llars aquest no està present?”, Com fer que els nostres infants llegeixin tenint com a gran reclam les noves tecnologies i la xarxes socials?.
Un cop més hem pogut gaudir d’una tarda on compartir els nostres dubtes i curiositats.

Us esperem el pròxim dimecres 22 en el taller que farem, junt a les professionals de centre Kavurey i on parlarem de “Treure el bolquer, dormir sols, adaptar-se a l’escola,..”

Fins dimarts, Anima’t !