SANT JORDI (6è de Primària)

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Avui, a l’escola, hem celebrat la diada de Sant Jordi. Per celebrar-ho, els nens i nenes de 6è, s’han preparat un seguit de contes i els ha anat explicant als nens i nenes d’Educació Infantil i del Cicle Inicial de Primària.

Primerament, els nens i nenes de 6è, han anat a buscar el seu grup per les classes d’Infantil i de Cicle Inicial. Un cop que, tots els grups estaven junts, hem anat al pati central. Allà, la Meritxell, el Sergio i el David han explicat com seria el funcionament del matí. Després, ens han posat un exemple de com anaven a explicar, els i les infants de sisè, els contes fora pel pati. Els tres docents ens han explicat: La rateta que escombrava l’escaleta. Ens ha agradat molt!

En acabat, cada grup (13 en total) han anat de contar-contes a contar-contes. La veritat, els nens i nenes de 6è de Primària ho han fet molt bé i els nens i nenes d’Infantil han estat molt atents! Ha estat una experiència molt gratificant per tothom!