P3 ANEM D’EXCURSIÓ!!

Avui els més petits/es de l’escola hem marxat d’excursió! Hem anat a l’Arboretum de Santa Maria de Palautordera, i ens ho hem passat genial jugant i passejant per la natura!

És la primera excursió que fem tots junts i hem agafat un autocar per primera vegada. Ha sigut una experiència molt divertida! Un cop allà hem esmorzat i hem fet un passeig pel bosc molt bonic. Hi havia moltes fulles de la tardor al terra! Hem mirat els arbres, les fulles, el paisatge… també hem creuat algun pont! Després hem dinat, hem jugat una estona… i hem tornat a l’escola! A la tornada amb autocar estàvem tan cansats que molts ens hem quedat adormits. Quin dia més emocionant! Hem tingut molta sort perquè ha fet molt sol i hem estat molt bé, ja tenim ganes de tornar a sortir d’excursió!!