Les famílies de P3 entren a l’escola!

Avui les famílies de P3 han entrat a l’escola i ens han pogut acompanyar durant tota la tarda! Al llarg de tot el trimestre, cada divendres a la tarda un curs ha preparat una activitat per dur a terme amb els pares i mares de l’aula. Avui ens ha tocat a nosaltres, i estem molt contents d’haver pogut compartir la tarda amb totes les famílies que han pogut venir!

Hem preparat dues activitats:

– En una taula havíem de fer un collage en un mural: Teníem gomets i papers de diferents colors, mides, textures… amb la cola de barra hem anat enganxat fins que ha quedat ben bonic!

– En una altra taula havíem de preparar un fanalet: Primer havíem de punxar dues línies amb el punxó i després enganxar gomets per decorar. Han quedat uns fanalets molt macos! Més endavant veureu perquè necessitem aquests fanalets… Formen part de la sorpresa que estem preparant pel Nadal!

Moltes gràcies a totes les famílies que heu pogut venir avui, ens ha agradat molt compartir aquesta estona amb vosaltres!