Lectura Compartida

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Una de les activitats que també hem fet al llarg de la diada de Sant Jordi a l’escola ha estat; compartir una estona de lectura amb altres companys i companyes de l’escola.

Aquesta activitat ha consistit a fer que, cada nen o nena, ha portat un llibre de lectura de casa. Els infants han portat aquell llibre que més els hi ha agradat, el llibre amb el qual han sentit més por… tots els llibres que han portat contenien una història personal del nen o nena amb el llibre.

Hem baixat al pati i han compartit una estona d’explicació i de lectura d’algun capítol o del llibre sencer. Ha estat una estona de companyonia, de respectar els gustos dels altres i d’estar tots plegats llegint i coneixent-nos una mica més!

Aquí us deixem un seguit de fotografies on podeu veure com ho han fet de bé!