Hem guanyat els premis Baldiri

Estimat alumnat i benvolgudes famílies:

Ahir dimecres 31 de maig es van fer públics els guanyadors dels premis Baldiri entregats per la fundació Baldiri i Reixac dels quals som GUANYADORS amb el nostre PROJECTE MERAKI.
Aquests premis anuals impulsen i reconeixen projectes que transformin l’educació i donin resposta als nous reptes socials i educatius des de la cultura i les arts.

Presentant el nostre projecte on s’adapta tot el currículum de català, des d’I3 a 6è de primària, per treballar íntegrament a través del teatre, impulsant les arts escèniques a l’escola per fomentar la llengua catalana i la cohesió de l’alumnat.

Aquest premi és un gran reconeixement pel treball fet a l’escola per part de docent, per l’alumnat i les famílies.

També volem agrair a totes les organitzacions externes (l’auditori de Granollers, Can Jonch…), persones externes al centre (Marta Otín, Javi Manzanares…) i a l’Ajuntament de Granollers (des de la regidoria de cultura, educació…) que s’han involucrat activament en aquest projecte fent que, el nostre projecte, tingui una projecció més amplia i més coneguda. Moltes gràcies a tots i totes!

Però sobretot volem donar les gràcies al nostre alumnat, famílies i equip docent de l’escola. Sense una comunitat educativa implicada i que cregui en aquest projecte, no haguéssim arribar tant lluny! Moltes gràcies a tots i totes per la dedicació i constància!

Ara, toca continuar endavant, fent de Ponent una escola molt més gran del que ja és! Entre tots i totes construïm un Ponent més gran!