Formació Meraki: El claustre

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Els i les docents de l’escola Ponent hem començat els tallers de formació per tal d’ampliar el projecte Meraki a l’escola.

Aquest curs, el claustre es formarà en tècniques teatrals per tal d’ampliar el nostre coneixement al respecte i poder donar una experiència més amplia al nostre alumnat.

Gràcies a aquests tallers pretenem treballar aspectes relacionats amb: el companyerisme, la coneixença d’un mateix, el respecte cap als altres, la cohesió de grup… Aspectes molt importants per tal de fer més gran el nostre projecte d’escola relacionat amb les arts gràfiques.

L’objectiu d’aquests tallers és ampliar la nostra formació i ajudar al nostre alumnat a gaudir i a profunditzar més en el món de les arts escèniques.