Enquestes a les famílies de l’escola

Benvolgudes famílies de l’escola:

Aquest any estem creant l’estratègia digital de centre. Aquesta estratègia tracta sobre la tecnologia (l’ús dels ordinadors, tauletes, mòbils…) dels nens i nenes de l’escola, tant dins de Ponent com a casa.

Per poder tenir la màxima informació necessitem la vostra col·laboració. Heu d’omplir la següent enquesta per poder fer una estratègia digital de centre tan completa com sigui possible. Per això, necessitem saber la vostra opinió sobre la utilització dels vostres fills i filles del Classroom, Classdojo, treballs que realitzen amb l’ordinador, tauleta, mòbil… tan dintre de l’escola com a les vostres cases. És totalment anònima i només trigareu 4-5 minuts en fer-la.

Per poder realitzar l’enquesta heu de clicar aquí: Enquesta famílies estratègia digital de centre.

Moltes gràcies,

L’equip docent de l’escola Ponent.