Els Fruits de la Tardor Disfressats a l’Escola

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

La tardor és una estació que ens regala una paleta de colors càlids i una gran varietat de fruits que fan que els nostres sentits són despertin. A l’escola, aquesta estació esdevé una oportunitat perfecta per a les famílies i l’alumnat per expressar la seva creativitat a través de l’art.

Cada any, a l’escola, se celebra un esdeveniment especial conegut com a “Fruits de la tardor Disfressats,” en què es combina l’art i la diversió en una exposició de fruites i verdures transformades en obres d’art.

Aquesta tradició anual és una oportunitat única per a les famílies i els estudiants de l’escola de treballar junts en projectes creatius que celebren l’abundància de la tardor. La tasca consisteix a seleccionar fruits i verdures típics d’aquesta temporada, com carabasses, carabasses, pomes, magranes i altres, i transformar-los en obres mestres amb l’ajuda de colors, tisores i molta imaginació.

Una part fonamental d’aquest esdeveniment és l’exposició pública de les creacions. Les obres d’art es mostren en un festival dins de l’escola, on les famílies, els amics i la comunitat poden passar i admirar les diverses creacions. Aquesta exposició no només permet als estudiants i les famílies compartir el seu treball, sinó que també crea un ambient d’aprenentatge i apreciació de l’art i el tard.

Els Fruits de la tardor disfressats a l’escola són molt més que una simple exposició d’art.
Aquest esdeveniment fomenta la col·laboració i l’aprenentatge creat, convida les famílies a involucrar-se en l’educació dels seus fills/filles i celebra la riquesa de la tardor. És un exemple de com una tradició escolar pot unir a la comunitat i enriquir l’experiència educativa dels estudiants.

A continuació us deixem els fruits de la tardor decorats: cliqueu aquí.

Al següent article, trobareu les fotografies dels guanyadors i guanyadores dels fruits de la tardor