Diada de Sant Jordi 2022

Estimat alumnat i benvolgudes famílies:

Avui 22 d’abril, hem celebrat la diada de Sant Jordi. A altres articles hem parlat dels jocs florals i els seus guanyadors i les seves guanyadores. Però. La festa de Sant Jordi no és només els jocs florals sinó que ho celebrem a totes les classes i nivells de l’escola. És un dia molt bonic on tots fem tallers, punts de llibres, llegim llibres, teatralitzem l’obra de Sant Jordi…

Així, doncs, a infantil han realitzat un taller de contacontes i un taller de punt de llibre on els nens i nenes han deixat anar la seva imaginació i creativitat. A la tarda, han estat llegint llibre i veient curtmetratge de Sant Jordi.

A cicle inicial han projectat el vídeo de les tres bessones i Sant Jordi, han confeccionat un punt de llibre i han compartit una estona al pati on han pogut gaudir d’una lectura col·lectiva.

A cicle mitjà han portat a terme dos tallers. Els nens i nenes de tercer han fet un drac de Sant Jordi amb material reciclable i els nens i nenes de 4t han dut a terme un punt de llibre. També, han tingut un moment per fer recomanacions de llibres i poder llegir per parelles o petits grups aquells llibres que més els hi agraden.

A cicle superior, 5è, ha fet un taller de dracs amb material reciclable on cada grup de 4 o 5 infants han deixat anar la seva imaginació i creativitat i han pogut confeccionar un Drac d’allò més divertit. A més els nens i nenes de 6è, han fet un Sant Jordi teatral!! Han representat la llegenda de Sant Jordi! Com ho han fet? En grups de cinc han preparat els seus personatges, però amb una visió diferent de la que estem acostumats a llegir! El drac, la princesa, el cavaller, els vilatans i la rosa han adoptat diferents personalitats! Tots plegats ens ho hem passat molt bé!

Ha estat un dia molt especial i molt divertit per a tothom!

Aquí us deixem una petita mostra del dia que hem viscut!