Diada de la Música a l’escola Ponent

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Avui, dia 22 de novembre, l’escola és vesteix de festa per celebrar la Patrona de la Música. Aquesta jornada especial esdevé una oportunitat única per aprofundir en l’apreciació i participació en l’àmbit musical, amb una programació plena de tallers i activitats diverses que inspiren la creativitat dels nostres estudiants.

Una de les destacades col·laboracions que enguany hem tingut la sort de gaudir és la visita de l’Esbart Dansaire de Granollers. Amb la seva presentació de danses típiques catalanes i del Vallès oriental, han transportat als assistents a una experiència rica en la cultura i la tradició musical. Agraïm sincerament la participació entusiasta d’aquesta associació local, que ha demostrat un fort compromís amb la promoció de les arts i la creació de vincles amb les diverses entitats de la nostra estimada ciutat de Granollers.

Els tallers de la tarda han estat una oportunitat única per als nostres estudiants d’explorar la música des de diverses perspectives. Amb el suport dels i de les docents, els nens i nenes han creat maraques a partir de materials reutilitzats, promocionant així la consciència ambiental i la importància de donar una nova vida als objectes. A través de jocs d’expressió corporal, han descobert maneres úniques d’interpretar i comunicar-se mitjançant el moviment, donant vida a la música amb el seu propi cos com un instrument.

Un dels moments més destacats ha estat la gamificació a partir d’un Genially dedicat a la música. Aquesta activitat ha estimulat la curiositat i la participació activa dels estudiants, convertint l’aprenentatge en una experiència interactiva i divertida. Desenvolupar habilitats musicals mentre gaudeix d’una plataforma digital ha estat tot un èxit, demostrant que la tecnologia pot ser una eina valiosa per a l’educació musical.

El talent també ha tingut el seu espai amb els estudiants expressant-se artístic mitjançant el dibuix. Han capturat les seves impressions sobre la música de maneres creatives i imaginatives, creant obres úniques que reflecteixen la diversitat d’estils i emocions que la música pot inspirar.

En resum, la celebració de la Patrona de la Música a l’escola ha estat un èxit rotund. Agraïm a tots els participants, docents, i especialment a l’Esbart Dansaire de Granollers per fer d’aquesta jornada una experiència memorable i enriquidora per a tots. La música, amb la seva capacitat d’inspirar, connectar i crear, continua enviat una font inesgotable de joia i aprenentatge per a tota la comunitat educativa.

A continuació, us deixem els articles per cada nivell perquè pugueu veure com ho han fet de bé. Recordeu que, per entrar als articles, necessiteu la contrasenya que els i les docents us passen a través del Classdojo, Classroom i e-mails de les classes.

• Per veure les fotografies de la celebració de la diada de la música per part de l’alumnat de 6è, cliqueu aquí.
  • Per veure les fotografies de la celebració de la diada de la música per part de l’alumnat de 5è, cliqueu aquí.
  • Per veure les fotografies de la celebració de la diada de la música per part de l’alumnat de 4t, cliqueu aquí.
  • Per veure les fotografies de la celebració de la diada de la música per part de l’alumnat de 3r, cliqueu aquí.
  • Per veure les fotografies de la celebració de la diada de la música per part de l’alumnat de 2n, cliqueu aquí.
  • Per veure les fotografies de la celebració de la diada de la música per part de l’alumnat de 1r, cliqueu aquí.
  • Per veure les fotografies de la celebració de la diada de la música per part de l’alumnat d’Infantil 5 anys, cliqueu aquí.
  • Per veure les fotografies de la celebració de la diada de la música per part de l’alumnat d’Infantil 4 anys, cliqueu aquí.
  • Per veure les fotografies de la celebració de la diada de la música per part de l’alumnat d’Infantil 3 anys, cliqueu aquí.