Diada de la música 2020

Estimat alumnat i benvolgudes famílies:

Avui hem celebrat a l’escola la diada de la música, ja que, el 20 de novembre és Santa Cecília, patrona de la música.

Al llarg del dia hem visualitzat diferents curtmetratges referents a la música i al ball, els hem comentat i hem vist la importància de la música en el nostre dia a dia i que, tothom, escoltem molta música al llarg de la nostra vida.

A la tarda, ens han acompanyat les noies de Km13, una acadèmia de ball que trobem al carrer Corró 140 de Granollers, al nostre barri. A la tarda, hem realitzat diferents tallers de Body Percussion. Els més petits s’han inventat una coreografia amb el seu cos i els més grans han creat, a partir de la cançó d’una Lluna a l’aigual de Txarango, una coreografia amb el seu cos i una cadira… Ens ho hem passat molt bé! Noies de KM13, moltes gràcies per ajudar-nos a passar una tarda tan divertida!

Aqui teniu algunes de les fotos, si voleu veure’n més, cliqueu aquí: