Concurs de fruits de la tardor disfressats 2022!

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

Cada any, per aquestes dates, l’escola crea el concurs de fruits disfressats de la tardor. Un concurs on, l’alumnat i les seves famílies, poden participar fent, d’aquest concurs, una oportunitat per poder treballar tots els membres de la família conjuntament i passar una estona agradable i original entre tots els membres.

Aquest any, com cada any, ha participat molts infants de la nostra escola i, per tant, les seves famílies. És un goig veure pel passadís de l’escola els fruits disfressats i quins resultats finals he creat des de casa. És un concurs que, cada any que passa, s’apunta i participa l’alumnat amb la seva família. Moltes gràcies per participar-hi!

Perquè tingueu una mostra de tots els fruits de la tardor disfressats que s’han presentat aquest any, aquí us deixem un recull de fotografies!

Per contra, no tothom pot guanyar aquest concurs donat que, només tenim un guanyador per nivell. Ha estat una decisió molt complicada pel jurat de l’escola, ja que el nivell ha estat molt alt. Finalment, el jurat ha decidit que, aquest any, els infants guanyadors i guanyadores del concurs siguin:

P3:

Rodríguez

Carlos Dario

Rodríguez

Molts gràcies a tothom per participar un any més al concurs de fruits disfressats de l’escola!