Castanyada 2023 I3

Benvolgudes famílies i estimat alumnat:

A l’Escola Ponent, la Castanyada és una de les festes més esperades de l’any. Aquesta celebració combina les tradicions més arrelades amb la creativitat dels alumnes, tot en un entorn d’alegria i aprenentatge. Enguany, la festa de la Castanyada va ser un esdeveniment especial, amb danses a càrrec de l’alumnat d’infantil i un taller emocionant sobre el tast de les fruites de la tardor.

Els i les infants d’infantil van realitzar diverses danses tradicionals que van omplir l’ambient de vitalitat i alegria. Els més petits de l’escola van passar setmanes practicant les coreografies amb entusiasme, i el resultat va ser impressionant.

A més de les danses, els alumnes van gaudir d’un taller emocionant sobre el tast de les fruites de la tardor. Aquesta activitat va permetre als nens i nenes d’infantil descobrir una varietat de fruites típiques d’aquesta estació, com ara pomes, peres, magranes i raïms.

Els nens i les nenes van poder tocar, olorar i tastar les fruites, desenvolupant així les seves habilitats sensorials i la seva curiositat pel món que els envolta. També van aprendre sobre els beneficis per a la salut d’aquestes fruites i com poden incloure en una dieta equilibrada.

Aquest taller no només va ser una oportunitat d’aprenentatge pràctic sobre la tardor i les seves delícies, sinó que també va fomentar la consciència sobre la importància de menjar de manera saludable i sostenible.

Al següent article, podreu veure els vídeos i les fotografies realitzades de les danses i dels tallers desenvolupats el dia de la Castanyada. Recordeu que, la contrasenya la trobareu als Classdojo de les classes i per email.