Castanyada 2021

Benvolgudes famílies i estimat alumnat;

Avui hem celebrat la castanyada a l’escola i ho hem festejat amb ganes i molta il·lusió! Hem tornat al mateix format que els anys anteriors i tots els familiars del nostre alumnat ha pogut gaudir en directe de les danses de la Castanyada com ho fèiem abans de la pandèmia! Ens ha alegrat molt tornar a tenir-vos a l’escola!

També, hem tingut uns presentadors de Luxe! Han estat els guanyadors del Certàmen dels Òscars de Lectura de l’escola! Aquests nens i nenes representaran a l’escola en el Certàmen de Lectura en Veu alta! Els guanyadors han estat:

Mireu que bé que han presentat l’acte:

Per aquells familiars que no han pogut estar presencialment a l’escola. El dimecres vam fer un assaig general i vam gravar totes les danses que l’alumnat, conjuntament amb els i les docents de música i d’Educació Física, han preparat amb molt d’afecte. A continuació, us deixem els vídeos de l’assaig general perquè pugueu gaudir de les danses d’aquest any:

P3A P4A P5A 1rA 2nA 3rA 4tA 5èA 6èA
P3B P4B P5B 1rB 2nB 3rB 4tB 5èB 6èB

També hem realitzat diferents tallers al llarg del dia, com ara:

• Tast de fruits de la Tardor a Educació Infantil.
          • Galetes de music a Cicle Inicial i Mitjà.
          • Guirlandes de Tardor a Cicle Superior.

A més a més, al llarg d’aquesta setmana l’alumnat ha portat els fruits decorats de Tardor per participar en el concurs que celebrem cada any! A continuació us deixem un recull dels fruits disfressats que han presentats els nens i nenes de cada cicle:

Els guanyadors i guanyadores del concurs dels fruits decorats d’aquest any són:

Hem de donar les gràcies a l’avi del Kevin Sánchez que ens va portar les carabasses per entregar com a regal del concurs de fruits de la tardor disfressats! Moltes gràcies!

A la tarda hem donat els premis als nens i nenes que han guanyat en el conscurs de fruits de tardor disfressats! Després, hem menjat castanyes al pati amb el nostre grup bombolla!  Per últim, hem ballat una mica i ens ho hem passat d’allò més bé! Gràcies als nens i nenes de 4t que han repartit les castanyes!

També, volem agrair la participació de les famílies per torrar castanyes! Moltes gràcies per venir a ajudar-nos! Sense vosaltres no ho haguérem pogut fer! Estaven boníssimes!

Aquest ha estat el dia de la Castanyada a l’escola Ponent, ara marxem de pont i ens trobem el dimarts dia 2 de novembre! Passeu una bona castanyada!