3r taller amb les famílies!

Benvolgudes famílies i estimat alumnat;

El passat dia 27 al Taller en Família, que fem l’equip social, vàrem fer una nova sessió amb la participació d’unes 10 famílies.

El tema central de la trobada va ser “Els hàbits i l’autonomia dels nostres infants”.

A través d’una dinàmica basada en el quadre evolutiu de la pedagoga Montessori, es va obrir debat sobre les tasques que poden fer els nostres fills i filles i a partir de quina edat.

Es va poder parlar dels límits que com a famílies posem als infants i també vàrem parlar de com l’entorn on vivim pot condicionar aquesta autonomia. També es va parlar de l’efecte que pot provocar que, a vegades per falta de temps o per inèrcia, els hi fem tasques que ells i elles mateixes ja estan preparats per a realitzar com vestir-se sols i soles, preparar la motxilla el dia abans d’anar a escola, tirar les escombraries, anar a comprar el pa, anar sols o soles a l’escola, endreçar l’habitació o desparar taula entre d’altres.

Es va aprofitar per continuar avançant en la proposta que va sortir dies enrere sobre que les famílies preparessin una activitat per a fer davant dels nostres alumnes.

Aquest grup està obert i esperem que poc a poc que es vagi ampliant amb la participació de més famílies, per tant, la Glòria i la Iolanda us animem que vingueu el pròxim dilluns 06 de març a la nova trobada en família.

Fins aviat!!!!!