1r dia del 2n trimestre

Estimat alumnat i benvolgudes famílies:

Avui ens hem retrobat amb il·lusió després de les tan esperades vacances de Nadal, teníem moltes coses per explicar-nos i ganes de veure els amics i amigues. A les 9:00 h, a les diferents files, es podria veure somriures, nervis, alegria, ganes de retrobar-se amb la resta d’infants, amb els mestres i tornar per començar el segon trimestre.

Abans de pujar a les classes, els nens i nenes de tota l’escola han passat pel pati central on han pogut comprovar que, les capses dels desitjos fetes a cada classe al desembre, estaven plenes de regals per a tot l’alumnat de l’escola.

Més tard, a les 11:00 h, els delegats i les delegades de les diferents classes han baixat al pati centrar a recollir les seves capses. Les han pujat a les seves aules i han obert els regals que hi havia dintre.

Aquest any hem trobat, jocs de taules, jocs de cartes, jocs matemàtics, jocs de llengua, material escolar… hi havia una mica de tot!!

Aquí us deixem un recull de fotografies de quan els nens i nenes han trobat les capses al matí: