L’ALUMNAT DE SISÈ HEM ANAT A UN ESTUDI DE GRAVACIÓ A ENREGISTRAR LA CANÇÓ “Mare de Déu de Montserrat”

Dimarts 25 d’octubre, l’alumnat de sisè hem fet una sortida molt especial: hem anat al CdA Pau Casals a El Vendrell per enregistrar una de les cançons més estimades de la nostra escola: “Mare de Déu de Montserrat”.

Fa uns dies, l’Imma Seuva, antiga directora de Castellví, ens va explicar moltes curiositats sobre aquesta cançó. Sabíeu que va ser feta amb motiu del 5oè aniversari, l’any 2009? I qui la va compondre era, entre d’altres, en Joan Pere Casas, un alumne de l’escola?

L’Imma també ens va situar sobre diferents tradicions que es celebraven a l’escola i que s’anomenen a la cançó. La colla de sisè ens hem adonat que algunes encara es conserven, com la Setmana Cultural, el Carnaval o els Projectes.

Ha estat una gran experiència i representa un veritable honor per als més grans de l’escola, poder participar en l’enregistrament del nostre “himne”. Ben segur que aquesta cançó perdurarà per sempre més als cors i les veus dels infants de Castellví.

Aquí us deixem l’enllaç per poder escoltar el resultat del tot el treball dut a terme.