Menjador escolar

Logo Dacor

ESCOLA MARE DÉU DE MONTSERRAT – CURS 2022/2023

Benvolgudes famílies,

Us informem que a partir del dimecres 1 de març, s’iniciarà el servei de menjador, essent Dacor Educació i Esport
l’empresa responsable del servei de monitors/es i de la gestió directa del menjador i Roca González l’empresa de cuina.

Per al bon funcionament del servei, us lliurem la normativa:

– L’horari del servei de menjador, en horari normal del centre, serà de les 13h a les 15:00h.

– El preu del servei de menjador FIX serà de 6,18 €/dia.
Es considera FIX aquell nen/a que es quedi sempre el mateix dia de la setmana com a mínim 1 dia per setmana.

– El cobrament dels usuaris FIXOS es farà a mes vençut a principis de cada mes del 10 al 15 per domiciliació bancària.

– En cas de retorn del rebut s’aplicarà el recàrrec de 5,00€ en concepte de despeses bancàries.

– El rebut retornat caldrà fer-lo efectiu abans d’iniciar el següent més a la coordinador/a del menjador.

– Canals de comunicació de menjador: Coordinador de menjador: David Romera
Mòbil de contacte: 665 31 29 82 i whatsapp
Correu electrònic: menjadormarededeudemontserrat@gmail.com

Aquí podeu informar de les absències, dietes, altes, baixes, canvis de rutina…etc

– l preu del servei de menjador EVENTUAL serà de 6,50€/dia.
– Els nens fixos que per qualsevol motiu no puguin assistir al menjador, hauran d’avisar al coordinador/a del menjador de
l’escola abans de les 10h del matí del mateix dia. Se’ls retornarà la totalitat de l‘import del menú i monitoratge: 6,18€.
En cas de no avisar, no se’ls farà la devolució d’aquest import.

– En cas d’inclemències meteorològiques importants que no hi hagi escola (fortes ventades, nevades i altres) o de vaga
es retornarà 3€ (en aquest cas no cal avisar de l’absència).

– Els canvis de la rutina d’assistència, així com els canvis de domiciliació bancària i les baixes s’hauran de comunicar per
escrit a la coordinadora del menjador abans del dia 1 de cada mes per tal de poder actualitzar la informació abans de
passar els rebuts del mes. En cas de no fer-ho abans d’aquesta data les regulacions es faran el mes següent.

Podeu visitar la pàgina web: https://www.menjador-mare-de-deu-de-montserrat.com/

Per consultar el menú: Menú

Recomanació sopar