Menjador escolar

L’escola disposa de servei de menjador amb cuina pròpia gestionat per l’AMPA de l’escola i l’empresa Sereduca.

Responsables del servei i funcionament

Les monitores i monitors que s’ocupen del menjador aquest curs són: Puri (coordinadora), Pili, David, Merche, Flor, Anna i Fátima. I la cuinera és la Montse.

I podeu consultar els menús: CONSULTA EL MENÚ aquí!

Cada matí a l’escola a les 9’30h hi haurà la coordinadora de menjador per apuntar o gestionar qualsevol incident que afecti al menjador o SAM (servei d’acollida del matí).

El preu del servei de menjador per nen/a FIX serà de 6’20 € i es cobrarà els primers dies de cada mes a través del compte bancari; els EVENTUALS, serà de 7 €, aquests han d’avisar a la coordinadora abans o el mateix dia i pagar-ho en efectiu.

Els/les nens/es fixos que per qualsevol motiu no puguin assistir al menjador, hauran d’avisar abans de les 10’30h i se’ls retornarà la quantitat de 4 €, corresponent al dinar del dia. En cas de no avisar, no se’ls retornarà aquest import. Aquest import es regularitzarà amb el rebut del mes següent.

Si algun/a nen/a (dels fixes) no es queda un dia a dinar per qualsevol motiu, cal avisar a les monitores i a la mestra-tutora/mestre-tutor.

Si voleu comunicar alguna emergència o informació puntual a les monitores podeu telefonar o parlar de 9’30h a 10’30h del matí; més tard, us preguem no les truqueu ja que no hi són o bé estan atenent als nens/es i estan ocupades.

Cada mes s’entregarà el menú. Es donarà un informe trimestral del menjador de P-5 a 6è. i un diari de P-3 a P-4.

Els dies de sortides escolars que afectin a l’hora de dinar s’oferirà picnic per l’alumnat. Els/les nens/es que es quedin habitualment a dinar a l’escola, tindran PICNIC preparat, si NO el VOLEN, hauran d’avisar dos dies abans a la coordinadora. Els nens/es que no es queden habitualment al menjador també poden demanar picnic al preu de 5 € amb dos dies d’antelació.

Informació en cas de confinament: funcionament Servei de Menjador en cas de confinament