Serveis digitals

Durant els darrers cursos l’escola està fent una aposta important per tal d’introduir a l’aula eines tecnològiques que facilitin el seu domini i la millora del rendiment acadèmic. En resposta a aquesta inquietud hem aconseguit, gràcies en part a dotacions de l’AMPA i també de l’Ajuntament de Castellví, que a cada aula de primària disposem de dos ordinadors de sobretaula a banda d’un augment significatiu d’elements portàtils, complementant la oferta de l’aula d’informàtica.

A banda del maquinari, disposem de serveis digitals que ens permeten treballar els continguts curriculars de forma digitalitzada:

• La web del centre amb els blogs de les classes, són una plataforma per a que l’alumnat publiqui les seves vivències mitjançant diferents llenguatges i comparteixi opinions tot treballant les competències comunicatives.
  • Correus electrònics d’aula i individuals, en el cas de l’alumnat de 5è i 6è, per tal de conèixer i utilitzar l’eina per tal de comunicar-se a través d’aquest mitjà així com a introduir-se en les eines associades a aquests serveis que fomenten el treball en xarxa. Inclouen les funcionalitats de Google Docs, Google Maps o Google Sites.
  • Possibilitat de gestionar matèries o alguns temes a sisè amb la plataforma Moodle per familiaritzar-se amb aquest entorn abans de trobar-se’l a l’institut.

Eines per al professosrat