Històrica obra de teatre

Després d’averiguar moltes coses dels nostres avantpassats hem representat escenes de la vida quotidiana de cada época històrica. Aquí teniu les fotos des de l’época Prehistòrica fina a l’época Moderna. Ens ho hem passat genial preparant el teatre!

Disculpeu perquè les fotos estan a contra llum i no es veuen molt bé…

1. NÚRIA

Les fotos no es veuen gaire bé, no, jejejeje. A mi em dóna error.
    Però vaig estar present el dia de l’obra de teatre i haig de felicitar els nens i nenes i a la Juli i totes les mestres que els van ajudar a fer possible aquesta obra en poc temps.
    Es nota que hi ha molta feina feta darrere durant el curs, i que han volgut plasmar en aquesta obra.
    Respecte a la metodologia emprada perquè els alumnes entenguin les diferents èpoques de la història, haig de dir que m’ha encantat. Segur que no se’ls hi oblidarà, i ho han après passant-s’ho bé.
    Els diàlegs que han fet els propis alumnes, són genials!
    Felicito els nens i nenes de 4t perquè amb l’ajut de la Juli ens han demostrat que la història no és avorrida.
    FELICITATS ALS ALUMNES, LES MESTRES I ELS MESTRES.