📷 Sortida exposició fotografia Joana Barnés

El dimarts vam anar a Terrassa a veure una exposició de la JOANA BIARNÉS FLORENSA.📸

La Joana Barnés va  ser la primera dona FOTOPERIODISTA  de la història de l’Estat Espanyol.

Ens van explicar la seva història com a FOTÒGRAFA i vam aprendre lo difícil que va ser per a ella en una època de dictadura Franquista fer el que va fer. Li deien: “Niña, esto es un trabajo de hombres” .

A través de les fotos (que en aquest cas eren de moda) vam conèixer molts aspectes d’aquell moment de la història. Va ser una visita molt interessant, per la part fotogràfica, per la biografia de l’autora i pel contingut d’històric.

Classe de 6è