Escape Room

Cada grup hem realitzat un Escape Room relacionat amb el projecte que estem treballant a les diferents classes de l’escola.

Consisteix en intentar escapar d’una habitació a la que has entrat amb els teus amics i amigues i fer-ho en un temps determinat. Per aconseguir sortir-hi, s’han de resoldre un seguit de trencaclosques, jocs i proves que s’han de resoldre fent ús de l’observació, l’enginy, el treball en equip… Per tant, són una forma divertida de fomentar el pensament i el treball en equip i que, a més, motiva molt als alumnes.

En el nostre Escape room hem fet activitats com  resoldre trencaclosques, trobar una clau per obrir un cofre, trobar un missatge ocult en un llibre a través d’una lot màgica,… Un seguit de  proves que ens han portat a aconseguir l’objectiu comú i el repte plantejat.

Aquesta activitat s’ha pogut realitzar gràcies al suport econòmic rebut a través del programa PMOE (pla de millora d’oportunitats educatives).