Activitat física, vida saludable

L’Escola aposta per fomentar l’esport com a element indispensable, conjuntament amb l’alimentació, per gaudir d’una vida saludable. És per aquest motiu que participem a diferents plans i iniciatives amb la finalitat d’aconseguir aquest objectiu:

• Plans de promoció esportiva de l’Ajuntament: l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior, a l’àrea d’educació física, fa un treball específic d’un esport que té com a cloenda la participació en uns jocs municipals on participen diferents centres de Primària. Actualment, 3r de Primària participa als Jocs de l’Antiguitat, 4t fa beisbol, 5è fa handbol i 6è fa pentatló.
  • Setmana Saludable: ja és tradició al centre participar al programa “Sant Boi sa”, endegat pel Departament d’Esport i Salut de l’Ajuntament. Cada curs escolar destinem una setmana a realitzar diferents activitats a nivell d’Escola, adreçades als diferents sectors de la Comunitat Educativa, per fomentar l’activitat física i l’alimentació saludable. Aquesta setmana té com a cloenda la ja tradicional Jornada Atlètica que fem tota l’Escola a l’Estadi d’Atletisme Constantí Miranda des de ja fa gairebé dues dècades.
  • “Jugant, aprenem a nedar”: l’Escola té un conveni amb l’Ajuntament i amb el Complex Esportiu Pau Gasol perquè els infants de P4 i P5 facin l’activitat de natació dins l’horari lectiu. Un matí a la setmana els nens i nenes es desplacen al Complex Esportiu amb autocar, acompanyats per les seves mestres i monitors i monitores del Poliesportiu. Hi ha programades dues Jornades de Portes Obertes perquè les famílies puguin veure què bé s’ho passen i com milloren i progressen els més petits de la casa.
  • Dia de la fruita: el divendres recomanem que els infants portin fruita per esmorzar.