Estratègia Digital de Centre (EDC)

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) són un conjunt d’accions l’objectiu de les quals és millorar la competència digital de l’alumnat, del personal docent i de les famílies. Aquestes accions es van dissenyar arran de la diagnosi que es va fer al centre el curs 2022-2023 fent servir diferents eines com el selfie for teachers, qüestionaris i formularis.

A partir de l’anàlisi d’aquestes dades es va fer una DAFO (Anàlisi de Deficiències, Amenaces, Fortaleses i Oportunitats) per a detectar les fortaleses i debilitats en referència a les tecnologies digitals. S’han redactat 4 macro-objectius que es pretenen assolir amb l’execució de diferents activitats planificades al  llarg de 4 cursos escolars.

Les primeres accions es van dur a terme el curs 2022-23 quan l’equip docent va realitzar la FIC (Formació Interna de Centre) i la Comissió de Cultura Digital va fer la planificació de l’EDC.

Aquest document s’anirà actualitzant a mesura que es vagin duent a terme les activitats i la seva posterior avaluació.