Jornada de Portes Obertes, preinscripció i matrícula curs 2019-2020

El número de desempat per a la preinscripció del curs 2019-2010 és el:

140.574

La presentació de sol·licituds, del 29 de març al 9 d’abril, es farà al despatx de direcció (ja podeu demanar dia i hora personalment o trucant al centre al telèfon: 936401163). Haureu de venir amb els infants (en el cas dels que cursaran P3). Aquí podeu consultar la documentació que cal que porteu i el barem dels diferents criteris.

La Jornada de Portes Obertes serà dijous 21 de març, a les 9:30 h i a les 17:00 h (hi haurà dues opcions d’assistència).

Si teniu fills/es nascuts l’any 2016 (han de fer P3) no oblideu fer la preinscripció dins del termini especificat anteriorment (el fet que hi hagi un/a germà/na escolaritzat/da al centre no eximeix de fer-la).

Aquí us deixem els últims vídeos que hem fet servir a les Jornades de Portes Obertes perquè, si us ve de gust, els mireu i ens conegueu una mica més:

Jocs Florals Municipals

Dimarts 7 de maig 60 infants de l’Escola (de 1r a 6è de primària) ens van representar als Jocs Florals del barri Marianao. Moltíssimes felicitats a tots i totes, tant als que vau tenir premi com als que no. Sou uns guanyadors! Els que van obtenir un primer premi, a qualsevol de les modalitats, participaran a l’Acte final, que tindrà lloc a Can Massallera, dimarts 28 de maig, o a les 17:30 h (de 1r a 3r) o a les 18:30 h (de 4t a 6è).

Ajuts de menjador curs 2019-2020

Des del Consell Comarcal del Baix Llobregat ens han comunicat que ha estat aprovada la convocatòria dels ajuts individuals de menjador per al proper curs 2019-20.

Les bases d’aquesta convocatòria les podeu consultar al següent enllaç: www.elbaixllobregat.cat.

Totes les famílies interessades a sol·licitar aquest ajut poden descarregar la sol·licitud clicant aquí, descarregar-la del web www.elbaixllobregat.cat o recollir-la a la secretaria de l’escola. Aquesta sol·licitud amb la documentació necessària s’haurà de lliurar entre dijous 25 d’abril i dimecres 15 de maig a la secretaria del centre on estiguin matriculats o preinscrits els infants el curs vinent.

L’ horari de secretaria de l’escola serà el següent:

• De dilluns a divendres de 9:15 h a 10 h i de 12:45 h  a 14:00 h

Aquest ajut el podran sol·licitar els i les alumnes d’infantil i primària aportant la documentació que se sol·licita.

En el cas de germans/es matriculats en un mateix centre i que sol·licitin ajuts de menjador es podrà presentar una única sol·licitud.

Excepcionalment, malgrat la matrícula de l’alumnat nou no es farà fins al mes de juny, si alguna família reuneix els requisits que consten a la convocatòria podrà presentar, també, la sol·licitud.

Full informatiu convocatòria ajuts menjador 2019-2020 (Consell Comarcal)

3r dia colònies 2019

Avui divendres, abans d’esmorzar, els infants ja han recollit les seves habitacions i han fet les motxilles. Després cada classe ha realitzat les activitats següents:

P5 Visita a la granja.

2n Elaboració artesanal de melmelada de pera i tirolina.

4t Tir amb arc i tirolina al bosc.

6è Hípica i “Jumper extrem”.

Ara ja han dinat i tan aviat hi arribin els autocars tornaran a Sant Boi. Estan una mica cansats, però han estat tres dies plens d’aventures i de noves experiències.

S’ho han passat d’allò més bé!!!

2n dia colònies 2019

Primer dia i primera nit superada! Els infants de P5 han passejat pel bosc i han observat i conegut algunes plantes pròpies del bosc mediterrani. Després han fet un circuit d’aventura i han buscat “gamusinos”.

Els nens i les nenes de segon han visitat la granja, han buscat un tresor pel bosc superant unes proves i, a la tarda, han realitzat “la gran pista americana”. Ha estat un dia molt emocionant!

Els i les alumnes de quart han elaborat galetes al taller de pastisseria i han realitzat l’activitat “Jumper extrem”, que consistia a escalar un tòtem i després saltar al buit. A la tarda, han visitat el Castell de Monclús, conjuntament amb els nens i nenes de sisè.

Els infants de sisè han realitzat, al matí, escalada i tirolina.

A la nit tots i totes han realitzat jocs de nit i han ballat a la discoteca, s’ho han passat d’allò més bé. Això ja s’acaba, avui ja tornem a l’Escola!

1r dia colònies 2019

Els infants de P5 que han marxat avui de colònies han arribat bé!!!

Ahir els infants que estan de colònies ja es van instal·lar a les seves habitacions i van realitzar les primeres activitats:

2n: ponts enlairats i bosc mediterrani

4t: iniciació a l’hípica i escalada

6è: pastisseria i tir amb arc

Per acabar el dia s’ho van passar molt bé amb el joc de nit!

5a Setmana Saludable i 22a Jornada Atlètica

Ja s’apropa la 5a Setmana Saludable i la tan esperada 22a Jornada Atlètica. Hem rebut una visita inesperada. El Marianet ha vingut a cada grup-classe a anunciar el tema d’aquesta Setmana: l’alimentació saludable (consum de verdures), amb l’eslògan:

UNA VIDA SALUDABLE T’ASSEGURES,

SI ET MOUS MÉS I MENGES VERDURES!

A cada classe ha portat una verdura i ha entregat cinc reptes que s’hauran d’aconseguir. Quina emoció!