INFORMACIÓ D’INTERÈS INICI DE CURS 2021-2022

Us informem que hem elaborat el pla d’actuació i d’organització del centre per al curs 2021-2022, seguint les instruccions actuals del Departament d’Educació i de Salut en el marc de la pandèmia.

Abans de començar el curs us informarem dels horaris i accessos per a les entrades i sortides i de les normes de seguretat i higiene.

Us avancem alguns aspectes d’interès per a l’inici del curs vinent:

• Dilluns 13 de setembre començarà el nou curs escolar 2021-2022.
  • Els infants de P3 faran una adaptació progressiva al centre.
  • Els/les alumnes d’Educació Infantil accediran a l’escola per les portes situades al Passeig de les Mimoses. Als nens i nenes que comencen P4 i P5 els/les estaran esperant les tutores del curs passat o persones referents. Ara per ara, si tenen germans/es a Primària no hi podran accedir per aquesta porta i tampoc no hi podran sortir.
  • L’alumnat d’Educació Primària accedirà al centre per la porta del carrer Xiprers. Els infants que cursaran 1r entraran i sortiran per la porta de Primària des del primer dia.
  • Els infants nous hauran de venir a secretaria o direcció acompanyats per un únic familiar i els acompanyarem a les seves aules.
  • Les famílies que vulguin fer ús del servei de menjador des del primer dia hauran de comunicar-ho al tutor/a corresponent mitjançant una nota escrita i informar a la coordinadora del servei de menjador mitjançant trucada telefònica o Whatsapp al número de telèfon 697158612.
  • A començament de curs us farem arribar una circular amb aspectes d’interès per a l’organització i el funcionament del centre i un plec d’autoritzacions.

Esperem que gaudiu de l’estiu!

RECOMANACIONS D’ESTIU I LLIBRES DE TEXT CURS 2021-2022

Aquí teniu les llistes de llibres de text de primària per al curs vinent:

1r                                     4t

2n

3r

Aquí us deixem un document amb recomanacions per a l’estiu:

Una forta abraçada i… a gaudir de l’estiu!

PROJECTE INTERDISCIPLINARI CURS 2021-2022

Com cada final de curs, els infants de Primària han triat, per grups-classe, el tema del projecte interdisciplinari per al curs vinent:

1rA: el món de la fantasia

1rB: la màgia

1rC: la màgia

2n/3rA: la prehistòria

2n/3rB: la història de la música

2n/3rC: els països

4t/5èA: la fantasia

4t/5èB: la tecnologia

4t/5èC: els oficis

Avui, els nois i noies de 6è han estat els encarregats de recollir els vots de tots els nens i nenes des de 1r fins a 5è i les urnes han decidit que el tema més votat hagi estat …“LA MÀGIA”!

L’activitat que ha contractat l’AFA per a aquest divendres serà l’inici d’aquest projecte que segur que ens captivarà. Sense saber-ho, ha estat tot un encert!

GEP2 (GENERACIÓ PLURILINGÜE)

Els infants de 2n/3r C han gaudit moltíssim durant la implementació del programa d’innovació GEP (metodologia AICLE: impartir activitats de matèries no lingüístiques en anglès). Han estat set sessions on els nens i nenes del grup han realitzat un projecte en anglès sobre el nom de la seva classe: els lleopards. Han cantat i ballat, han fet jocs de flashcards, han jugat amb globus, han realitzat activitats interactives amb els chromebooks, han cercat informació a un Google Sites i, per grups, han elaborat un pòster per a, finalment, fer una exposició sobre un aspecte concret de la vida d’aquests animals. A més a més, s’han autoavaluat i han avaluat la resta de grups. Estem súper orgulloses de la feina feta, ha estat tot un èxit. Mireu, mireu el resultat final (cliqueu a sobre de les fotos per a escoltar les exposicions).

7a SETMANA SALUDABLE

Aquest curs, com ja és tradició a l’Escola Marianao, realitzarem la 7a Setmana Saludable del 26 al 30 d’abril de 2021.

Enguany treballarem amb l’alumnat, adaptant-nos a la nova realitat, la importància de mantenir una bona actitud postural.

L’eslògan serà:

“AMB UNA BONA POSTURA,

DE L’ESQUENA TINDRÀS CURA!”

Us enllacem tres vídeos, per si us ve de gust sumar-vos a aquesta iniciativa des de casa, i clicant aquí trobareu la graella d’activitats que faran els nens i nenes:

Beneficis d’una higiene postural correcta a l’edat escolar

Exercicis per a enfortir les lumbars

Mal d’esquena en els infants

Aquí teniu un vídeo resum de totes les activitats que es van fer!

SANT JORDI I MARATÓ DE CONTES 2021

Ens fa moltíssima il·lusió compartir amb vosaltres els 15 contes que ens heu fet arribar per a fer possible la marató de contes d’aquest curs. Heu aconseguit que els infants gaudeixin de vosaltres tot i no poder estar presents. Cliqueu a la imatge per a accedir al Google Sites que hem creat perquè gaudiu igual que hem fet nosaltres i els vostres fills i filles.

Gràcies i mil vegades gràcies per la vostra col·laboració.

Aprofitem per a desitjar-vos una bona diada de Sant Jordi!