PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

Adreça electrònica: a8025599@xtec.cat

Web de la preinscripció

Preinscripció escolar en línia 2021-2022

Com fer la sol·licitud de preinscripció online (documentació)

​Com obtenir el volant municipal de convivència (en cas que l’adreça al·legada no coincideixi amb la del DNI)

Calendari de preinscripció

Barem

Oferta inicial

REUNIONS VIRTUALS PORTES OBERTES

Aquest curs farem un format de portes obertes telemàtic, mitjançant reunions virtuals, dimarts 9 de març a les 9:30 h i a les 17 h, on podreu fer-nos arribar i intentarem resoldre tots els vostres dubtes. Si hi esteu interessades a participar-hi haureu d’emplenar aquest formulari i  dilluns 8 de març us enviarem l’enllaç al Meet.

Al primer article que hi ha a aquest web trobareu materials perquè ens pogueu conèixer una mica més i informació referent a la jornada de portes obertes virtual i la preinscripció.

CARNAVAL 2021

El rei Carnestoltes ens ha enviat un correu electrònic amb el pregó de Carnaval i ens ha donat diferents consignes per a la setmana vinent (cliqueu a les imatges si voleu veure el pregó i el programa en gran).

Comença la festa, la gresca i la disbauxa!

Aquí us deixem un vídeo de la tarda de Carnaval. Quins animals tan xulíssims!!!!

I els nens i nenes de 6è ho van fer genial amenitzant la festa amb la batucada!!!

RECOMANACIONS NADAL

Per Nadal un llibre és un bon regal. És per aquest motiu que us compartim recomanacions de lectura per si són del vostre interès:

Animallibres

Capinfantsenseconte

Vicens Vives

Jaume Centelles

A més a més, com ja sabeu, el joc és una font d’experimentació, de descobriment, d’aprenentatge i de creixement. A través dels jocs els infants aprenen a socialitzar-se, a desenvolupar les seves capacitats i les seves habilitats.Actualment, els videojocs són la joguina més regalada i constitueixen instruments mitjançant els quals el nen i la nena comprenen l’entorn que l’envolta. Tot i que el sexisme és evident en el món dels videojocs, cada vegada ens trobem més videojocs que amplien l’espectre de la representació i la inclusió de diversos col·lectius.

En aquest sentit, i en el marc de la campanya de joguines no sexistes de l’Ajuntament de Sant Boi, us compartim una guia de recomanacions per tal de fomentar el consum responsable i escollir jocs i videojocs per a construir una societat més igualitària:

Esperem que us agradin!