Jornada de Portes Obertes i Preinscripció curs 2019-2020

Properament s’iniciarà el període de preinscripció per al curs 2019-2020 (del 29 de març al 9 d’abril de 2019).

La xerrada informativa per a famílies a càrrec de l’Ajuntament tindrà lloc dijous 28 de febrer, a les 18 h, a Can Massallera.

La presentació de sol·licituds, del 29 de març al 9 d’abril, es farà al despatx de direcció (caldrà demanar cita prèvia).

La Jornada de Portes Obertes serà dijous 21 de març, a les 9:30 h i a les 17:00 h (hi haurà dues opcions d’assistència).

Si teniu fills/es nascuts l’any 2016 (han de fer P3) no oblideu fer la preinscripció dins del termini especificat anteriorment (el fet que hi hagi un/a germà/na escolaritzat/da al centre no eximeix de fer-la).

Aquí us deixem els últims vídeos que hem fet servir a les Jornades de Portes Obertes perquè, si us ve de gust, els mireu i ens conegueu una mica més:

Bibliopati

Estrenem bibliopati! Un espai chillout on els infants de Primària, de 1r a 6è, poden consultar llibres, contes i còmics, relaxadament, durant l’estona d’esbarjo.

Aquesta primera setmana (del 18 al 22 de febrer) hi aniran passant, per grups-classe o per cicles, els diferents infants de l’escola i a partir del 25 de febrer hi aniran lliurement aquells que ho desitgin.

Esperem que aquesta iniciativa per fomentar el gust per la lectura els agradi i sigui tot un èxit!

Xerrada de sensibilització envers els canvis que s’estan produint a les escoles (11-12-2018)

Com sabeu, ahir, dimarts 11 de desembre, de 17:30 h a 19:30 h, va tenir lloc la xerrada de sensibilització envers els canvis que s’estan produint a les escoles.

Va ser una xerrada-dinàmica molt interessant que ens va fer reflexionar moltíssim. Hi van participar tres persones del programa d’Escola Nova 21, dues persones de la Diputació de Barcelona i dues persones dels Ajuntaments de Sant Boi i de Santa Coloma de Cervelló. La majoria de docents del claustre hi va assistir, la llàstima va ser que només hi assistissin quatre familiars, tres d’ells de l’Escola Marianao. Volem agrair a la María Bautista, mare de l’Enzo Malaver de P3, a l’Alberto Marín, pare de l’Éric Marín de P3, i a la Lyudmyla Dilodub, mare de l’Asha Budría de P4A, la seva participació.

A la propera no hi pot faltar ningú. Animeu-vos-hi, junts tot és possible!