PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

Adreça electrònica: a8025599@xtec.cat

Web de la preinscripció

Preinscripció escolar en línia 2021-2022

Com fer la sol·licitud de preinscripció online (documentació)

​Com obtenir el volant municipal de convivència (en cas que l’adreça al·legada no coincideixi amb la del DNI)

Calendari de preinscripció

Barem

Oferta inicial

Barem provisional

Barem definitiu

El número de desempat és el 69.448

Llista definitiva de preinscrits

7a SETMANA SALUDABLE

Aquest curs, com ja és tradició a l’Escola Marianao, realitzarem la 7a Setmana Saludable del 26 al 30 d’abril de 2021.

Enguany treballarem amb l’alumnat, adaptant-nos a la nova realitat, la importància de mantenir una bona actitud postural.

L’eslògan serà:

“AMB UNA BONA POSTURA,

DE L’ESQUENA TINDRÀS CURA!”

Us enllacem tres vídeos, per si us ve de gust sumar-vos a aquesta iniciativa des de casa, i clicant aquí trobareu la graella d’activitats que faran els nens i nenes:

Beneficis d’una higiene postural correcta a l’edat escolar

Exercicis per a enfortir les lumbars

Mal d’esquena en els infants

Aquí teniu un vídeo resum de totes les activitats que es van fer!

SANT JORDI I MARATÓ DE CONTES 2021

Ens fa moltíssima il·lusió compartir amb vosaltres els 15 contes que ens heu fet arribar per a fer possible la marató de contes d’aquest curs. Heu aconseguit que els infants gaudeixin de vosaltres tot i no poder estar presents. Cliqueu a la imatge per a accedir al Google Sites que hem creat perquè gaudiu igual que hem fet nosaltres i els vostres fills i filles.

Gràcies i mil vegades gràcies per la vostra col·laboració.

Aprofitem per a desitjar-vos una bona diada de Sant Jordi!

REUNIONS VIRTUALS PORTES OBERTES

Aquest curs farem un format de portes obertes telemàtic, mitjançant reunions virtuals, dimarts 9 de març a les 9:30 h i a les 17 h, on podreu fer-nos arribar i intentarem resoldre tots els vostres dubtes. Si hi esteu interessades a participar-hi haureu d’emplenar aquest formulari i  dilluns 8 de març us enviarem l’enllaç al Meet.

Al primer article que hi ha a aquest web trobareu materials perquè ens pogueu conèixer una mica més i informació referent a la jornada de portes obertes virtual i la preinscripció.

CARNAVAL 2021

El rei Carnestoltes ens ha enviat un correu electrònic amb el pregó de Carnaval i ens ha donat diferents consignes per a la setmana vinent (cliqueu a les imatges si voleu veure el pregó i el programa en gran).

Comença la festa, la gresca i la disbauxa!

Aquí us deixem un vídeo de la tarda de Carnaval. Quins animals tan xulíssims!!!!

I els nens i nenes de 6è ho van fer genial amenitzant la festa amb la batucada!!!