LLUITEM CONTRA EL CANVI CLIMÀTIC

Avui, 27 de setembre, els infants, els i les mestres i la resta de personal de l’Escola ens hem sumat a la protesta per lluitar contra el canvi climàtic. Tots i totes ens hem posat una samarreta de color verd i, al matí, per grups, hem reflexionat envers aquest tema i hem elaborat cartells amb accions sostenibles que podem fer per cuidar el medi ambient i evitar el canvi climàtic. A la tarda, els assessors i les assessores mediambientals de cicle superior els han explicat, per cicles, la importància de realitzar accions sostenibles i han visionat aquest vídeo.

Mireu, mireu…

Recomanacions d’estiu i llibres de text 2019-20

S’acaba el curs i, com sempre, us deixem unes recomanacions d’estiu perquè no us avorriu, tot i que els únics deures haurien de ser gaudir de les vacances escolars… També us deixem un enllaç a les activitats infantils en família que s’ofereixen a Sant Boi i als llibres de text de primària per al curs vinent. Gaudiu de l’estiu i dels vostres fills i filles!

Recomanacions d’estiu

Activitats infantils a Sant Boi