Jornada de Portes Obertes 2020

La Jornada de Portes Obertes serà dijous 19 de març, a les 9:30 h i a les 17:00 h (hi haurà dues opcions d’assistència).

Si teniu fills o filles nascuts l’any 2017 (han de fer P3) no oblideu fer la preinscripció dins del termini (el fet que hi hagi un germà o germana escolaritzat al centre no eximeix de fer-la).

Aquí us deixem un dels vídeos que hem fet servir a les Jornades de Portes Obertes perquè, si us ve de gust, el mireu i ens conegueu una mica més:

CARNAVAL 2020

Aquesta tarda inaugurem la setmana de Carnaval rebent el Rei Carnestoltes amb la tamborinada dels infants de 6è. Després de llegir el pregó, ens dirà les consignes que haurem de seguir durant la setmana. Visca la festa, la gresca i la disbauxa!!!

V MARATÓ DE L’ESTALVI ENERGÈTIC (FEBRER)

Aquest curs ens hem sumat a la V Marató de l’Estalvi Energètic!

La Marató de l’Estalvi Energètic és una campanya de sensibilització i bones pràctiques en l’ús i el consum de l’energia que té com a objectiu destinar l’estalvi econòmic aconseguit a accions contra la pobresa energètica. Aquesta iniciativa s’adreça a municipis i ens públics que vulguin adherir-se i participar a través d’alguns dels seus edificis i equipaments.

Durant el mes de febrer, que és quan té lloc la Marató, mestres, personal no docent i alumnes de l’escola durem a terme accions per reduir els consums d’energia (aigua, llum i gas) i les emissions de CO2 i obtenir el màxim d’estalvi econòmic, que es destinarà a les accions contra la pobresa energètica determinades en un inici per l’Ajuntament. Es diu Marató no perquè sigui una competició, sinó perquè ens demana que aconseguim superar-nos.

És per aquest motiu que us demanem la vostra col·laboració, recolzant els vostres fills i filles, en la mesura del possible, en les propostes que us facin per dur a terme a casa. Ja sabeu que les petites accions quotidianes poden esdevenir estalvis de consum i fer un món més sostenible. En aquesta línia, us demanem que els infants de primària, de 1r a 6è, portin l’ampolla d’aigua reutilitzable i no pas d’un sol ús, ja que volem reduir els residus plàstics.

El nostre objectiu va més enllà d’estalviar consum durant el mes de febrer. Volem canviar els hàbits establerts i aconseguir la implicació, la participació i la sensibilització necessàries per cuidar el medi ambient i lluitar contra el canvi climàtic.