Xerrada de sensibilització envers els canvis que s’estan produint a les escoles (11-12-2018)

Com sabeu, ahir, dimarts 11 de desembre, de 17:30 h a 19:30 h, va tenir lloc la xerrada de sensibilització envers els canvis que s’estan produint a les escoles.

Va ser una xerrada-dinàmica molt interessant que ens va fer reflexionar moltíssim. Hi van participar tres persones del programa d’Escola Nova 21, dues persones de la Diputació de Barcelona i dues persones dels Ajuntaments de Sant Boi i de Santa Coloma de Cervelló. La majoria de docents del claustre hi va assistir, la llàstima va ser que només hi assistissin quatre familiars, tres d’ells de l’Escola Marianao. Volem agrair a la María Bautista, mare de l’Enzo Malaver de P3, a l’Alberto Marín, pare de l’Éric Marín de P3, i a la Lyudmyla Dilodub, mare de l’Asha Budría de P4A, la seva participació.

A la propera no hi pot faltar ningú. Animeu-vos-hi, junts tot és possible!