SORPRESA DE LA NOSTRA MASCOTA, EL MARIANET!

La propera setmana hauríem celebrat una de les activitats més emblemàtiques de l’Escola Marianao, la 23a Jornada Atlètica. Com en anys anteriors, hauríem preparat els jocs en família, la masterclass de zumba i d’altres activitats especials de la Setmana Saludable.

El Marianet, la nostra mascota i un dels protagonistes d’aquesta setmana, us vol fer arribar una carta molt especial i vol animar-vos a fer un “Marianet” i enviar-ne una foto, de dilluns 18 a divendres 22 de maig, al correu: marianetescolamarianao@gmail.com

Els més petitons poden dibuixar la seva cara o tot el cos si s’hi atreveixen! Els més grans poden fer un “Marianet” pla: pintura, collage, retoladors… o amb volum: fang, pasta de sal, cartró o altres materials que tingueu a casa.

Endavant amb la vostra creativitat!!! (amb les fotografies que ens feu arribar farem un muntatge de vídeo molt especial).

Enhorabona nens i nenes, el Marianet està súper content amb els vostres dibuixos i manualitats, diu que sou uns i unes artistes!!! Per això us vol regalar aquesta medalla perquè us la pugueu imprimir i tenir-la a casa amb totes les altres de les jornades atlètiques.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *