PLANIFICACIÓ SETMANAL (DEL 30 DE MARÇ AL 3 D’ABRIL)

Aquí us deixem una planificació setmanal, per grup-classe, amb les feines que proposem que els vostres fills i filles facin cada dia de cada àrea, amb el vostre inestimable ajut. Els infants de 5è i 6è, a més, les continuaran rebent diàriament a través de l’Edmodo.

Us recordem que són idees i recomanacions, coordinades entre tot l’equip docent, que us fem arribar seguint les Orientacions del Departament d’Educació, perquè pensem que és molt important que els nens i nenes tinguin una rutina diària clara que els permeti no desvincular-se de l’escola. En cap cas serveixen ni per avançar matèria ni seran avaluables qualitativament, tot i que sí que se us farà un retorn d’algunes d’elles perquè els infants li trobin el sentit a fer-les. Si no les podeu fer totes, o les feu adaptades a la situació o possibilitats de cada llar, no us angoixeu, no passa res, segur que aquests dies esteu fent moltes altres activitats amb les que també estan aprenent moltíssim!

Sabem que ja els vam posar feina (article: activitats per a l’alumnat), però estava prevista per a un parell de setmanes. Com aquesta situació s’allarga hem pensat que aquest cop us especificaríem més què, quan i com fer-ho per establir així aquesta rutina diària que us faciliti l’organització de les tasques proposades.

Recordeu que per als que us agrada treballar i fer més coses teniu un munt de recursos disponibles a l’article: #joemquedoacasa, amb els que gaudireu moltíssim.

Seran unes setmanes diferents, però entre tots i totes aconseguirem que els nostres infants se sentin bé, se sentin tranquils i tranquil·les i gaudeixin del temps en família, que és el que ara més ens preocupa.

P3                   1r                    4t

P4                   2n