ACTIVITATS PER A L’ALUMNAT

Atès el moment d’excepcionalitat que estem vivint, i d’acord amb les orientacions específiques donades pel Departament d’Educació respecte a les activitats alternatives a l’aprenentatge a l’aula que l’alumnat hauria de fer a casa, l’equip docent del centre ha preparat un seguit de recursos i propostes per als infants de P3 a 4t (suggeriments d’activitats que el professorat de l’escola ha seleccionat a partir de la gran quantitat de recursos existents) perquè pensem que poden ajudar els vostres fills i filles a practicar i complementar tot allò treballat a l’escola.

A més, també s’ha inclòs un apartat de tasques a fer i a portar al centre a la tornada (deures), adaptades al seu nivell educatiu, per garantir que el professorat els farà un retorn i que, d’aquesta manera, tindran sentit. Evidentment, aquestes feines no els privaran de les necessitats de descans, del seu temps de lleure i/o de la convivència familiar.

Igualment, l’equip docent de cicle superior ha valorat que la millor manera d’ajudar els infants de 5è i 6è a practicar i complementar tot allò treballat a l’escola és a través de la plataforma virtual que fan servir habitualment, l’Edmodo, així que les tasques a realizar se les faran arribar a través d’aquesta plataforma virtual.

Ànims i molts records per a tots i totes, ens veiem aviat a l’ESCOLA!

Activitats de P3

Activitats de P4