8 DE MARÇ: DIA DE LA DONA

Des de l’escola, i sumant-nos a una proposta del Centre de Recursos Pedagògics (CRP) de Sant Boi, hem volgut celebrar el dia 8 de març, dia de la dona, treballant “La diversitat corporal i la pressió estètica en les nenes i les dones”. El nostre objectiu era visibilitzar i acceptar la diversitat de cossos i posar el nostre granet de sorra en relació a la pressió estètica, la sexualització i els cànons establerts.

Els infants de tots els grups de l’escola van fer un collage (individualment o col·lectiva) creant un cos de dona a partir de retalls de diferents cossos, mostrant varietat de característiques de la corporalitat en relació a la mida, les capacitats, el color, l’edat,…

Un cop fetes les diferents produccions, se n’han seleccionat algunes mostres per a una exposició al Can Castellet Centre d’Art de Sant Boi.